PROMOTIE GILDE APP
PERSBERICHT |
GERPERSONALISEERD PERSBERICHT |
FOTO |
Jij ontvangt van ons een algemeen persbericht. Maar je kunt er ook voor kiezen om het persbericht te laten personaliseren.
Druk op opvragen en geef in de mail duidelijk jouw bedrijfsnaam en web + naw gegevens op.
Het persbericht kun je de hele maand december aanbieden aan de krant of weekblad van jouw keuze.
Biedt het persbericht aan met bijbehorende foto.
Vanuit de Stichting bieden wij het hele jaar ook hetzelfde persbericht aan, aan het dagblad uit jouw regio.
Wij kunnen niet garanderen dat het persbericht geplaatst wordt, maar met hoe meer we zijn, hoe groter de kans is dat het persbericht opgepakt wordt door de kranten.
Druk op opvragen en geef in de mail duidelijk jouw bedrijfsnaam en web + naw gegevens op.
Het persbericht kun je de hele maand december aanbieden aan de krant of weekblad van jouw keuze.
Biedt het persbericht aan met bijbehorende foto.
Vanuit de Stichting bieden wij het hele jaar ook hetzelfde persbericht aan, aan het dagblad uit jouw regio.
Wij kunnen niet garanderen dat het persbericht geplaatst wordt, maar met hoe meer we zijn, hoe groter de kans is dat het persbericht opgepakt wordt door de kranten.
Nieuw! De Gilde App het nieuwe loyaliteitsprogramma voor meester schoenmakers
De Gilde App combineert twee krachtige concepten met elkaar 'marketing' en 'sparen'. De Gilde App is ontwikkeld voor een betere relatie tussen schoenmaker en klant. Een goede relatie tussen klant en schoenmaker zorgt namelijk voor een grote gunfactor.
Met de Gilde App kun jij gemakkelijk in contact komen met een klant en kun jij acties aanmaken die alleen voor jouw klanten geldig zijn. Ook ben jij met de Gilde app gemakkelijk te vinden voor potentiële klanten en ben jij altijd op de hoogte van wat jouw klanten van jouw service en dienstverlening vinden door de reviews die jouw klanten via de app kunnen geven.
Download de Gilde app via de App store of Play store:
Met de Gilde App kun jij gemakkelijk in contact komen met een klant en kun jij acties aanmaken die alleen voor jouw klanten geldig zijn. Ook ben jij met de Gilde app gemakkelijk te vinden voor potentiële klanten en ben jij altijd op de hoogte van wat jouw klanten van jouw service en dienstverlening vinden door de reviews die jouw klanten via de app kunnen geven.
Download de Gilde app via de App store of Play store:
Kom jij er na het bekijken van de uitleg video en het lezen van de handleiding nog steeds niet uit?
Hieronder bevinden zich de meest gestelde vragen die misschien jouw vragen ook kunnen beantwoorden. Blijf jij met vragen zitten? Je kunt een mail sturen naar [email protected] of naar onze samenwerkende partij GEN Promotion [email protected] GEN Promotion staat iedere werkdag van 09.00 uur tot 18.00 voor je klaar.
Veel gestelde vragen
Het lukt mij niet om in te loggen met de gegevens die ik via de mail heb ontvangen, wat moet ik nu doen?
Als jij je bevindt op de inlogpagina van de app kun je op de knop ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Hier voer je jouw emailadres in, je ontvangt dan via de mail een link waarmee jij je wachtwoord voor de Stichting Schoenmakers Gilde app kunt veranderen.
Ik heb een actie aan gemaakt maar mijn klanten krijgen mijn actie niet te zien, hoe kan dit? Bij het aanmaken van een actie heb je een begin- en einddatum ingevoerd. Deze einddatum moet zich in de toekomst bevinden, anders is de actie niet geldig en kunnen jouw klanten de actie niet zien. Ook moeten jouw klanten jou als schoenmaker toevoegen aan hun account zodat zij jouw acties kunnen zien.
Mijn klanten kunnen de locatie van mijn schoenmakerij niet zien tussen mijn gegevens, hoe kan ik dit aanpassen? Als je klikt op het ‘menu’ icoon rechts onderin kun je klikken op het kopje ‘homepage’, zodra jij je op deze pagina bevindt, kan je jouw gegevens zoals woonplaats, straatnaam en e-mailadres wijzigen.
Ik heb 2 schoenmakerijen en daarom 2 accounts nodig, ik heb wel maar 1 e-mailadres die in het systeem geregistreerd staat, hoe kan ik toch een 2de account aanmaken?Je kunt geen 2 accounts op 1 mail adressen hebben daarom ontvangen wij graag een 2e e-mailadres van jou zodat wij die kunnen toevoegen in het systeem en jij met dit 2e e-mailadres ook een account kunt aanmaken.
Ik heb op de pagina ‘account instellingen’ mijn adres en postcode veranderd maar mijn klanten zien dit niet, hoe kan dat? Alleen jij kunt de gegevens zien op de pagina ‘mijn instellingen’. Jouw klanten zien alleen de gegevens die op de ‘homepagina’ staan, als jij jouw gegevens dus wilt veranderen moet je dat op de ‘homepagina’ doen. Deze pagina kun je vinden onder de ‘menu’ knop rechts onderin beeld.
Het lukt mij niet om in te loggen met de gegevens die ik via de mail heb ontvangen, wat moet ik nu doen?
Als jij je bevindt op de inlogpagina van de app kun je op de knop ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Hier voer je jouw emailadres in, je ontvangt dan via de mail een link waarmee jij je wachtwoord voor de Stichting Schoenmakers Gilde app kunt veranderen.
Ik heb een actie aan gemaakt maar mijn klanten krijgen mijn actie niet te zien, hoe kan dit? Bij het aanmaken van een actie heb je een begin- en einddatum ingevoerd. Deze einddatum moet zich in de toekomst bevinden, anders is de actie niet geldig en kunnen jouw klanten de actie niet zien. Ook moeten jouw klanten jou als schoenmaker toevoegen aan hun account zodat zij jouw acties kunnen zien.
Mijn klanten kunnen de locatie van mijn schoenmakerij niet zien tussen mijn gegevens, hoe kan ik dit aanpassen? Als je klikt op het ‘menu’ icoon rechts onderin kun je klikken op het kopje ‘homepage’, zodra jij je op deze pagina bevindt, kan je jouw gegevens zoals woonplaats, straatnaam en e-mailadres wijzigen.
Ik heb 2 schoenmakerijen en daarom 2 accounts nodig, ik heb wel maar 1 e-mailadres die in het systeem geregistreerd staat, hoe kan ik toch een 2de account aanmaken?Je kunt geen 2 accounts op 1 mail adressen hebben daarom ontvangen wij graag een 2e e-mailadres van jou zodat wij die kunnen toevoegen in het systeem en jij met dit 2e e-mailadres ook een account kunt aanmaken.
Ik heb op de pagina ‘account instellingen’ mijn adres en postcode veranderd maar mijn klanten zien dit niet, hoe kan dat? Alleen jij kunt de gegevens zien op de pagina ‘mijn instellingen’. Jouw klanten zien alleen de gegevens die op de ‘homepagina’ staan, als jij jouw gegevens dus wilt veranderen moet je dat op de ‘homepagina’ doen. Deze pagina kun je vinden onder de ‘menu’ knop rechts onderin beeld.